10. heinäkuuta 2014

Nukkesuunnitelmia?

Helouu! En oo täs lähiaikoina kauheen vakavasti miettiny näit nukkeasioita, varsinki ku en oikeen tiiä et jos rupeisin myymään mun nukkeja nii miten saisin kaiken hoidettuu yms.. Haluun lopettaa Pullippien kuvauksen, ja Pullippejahan mulla on 3; Amber, Emily & Vivianna. Amberilla on paljon tunnearvoo, mut Vivi on nii nätti *o* Emilyllä on jostain syystä vähiten sitä tunnearvoo, taino "jostain syystä".. Eli toisinsanoen en oo kauheen tyytyväinen sen tänhetkiseen ulkonäköön. On se parempi ku punasil silmillä, on se parempi ku vihreillä silmillä, mut parhain se oli sen omilla silmillä jotka on ny Amberilla enkä haluis niitä laittaa takasin Emilyllekkään koska Amber on ny nii sulonen. xc

Mutsiis pääpointti oli se et myisin ainakin Emilyn jos jotain myisin. Ja Raynen. En oo saanu viäkää Waynen obitsua kokoon, ei sillä, että olisin edes yrittänyt. Tykkään Melissasta & Sugarysta joten niitä en myy, tosin joskus oon vähä jotenki kyllästyny molempiin. xd

Tein yhen postauksen jossa esittelin Daleja, ja laitoin pystyyn kyselyn niistä. Tässä tulokset:
Dal Heiwa 9
Dal Alice 4
Dal Lyla 3
Dal Loa 2
Dal Heart Macaron 1

Eli tässä kärkikolmikko:




Nää on varmaa munki lempparit, mut sinäänsä tykkäsin siitä luonteesta minkä mä nopeesti sille Loa'lle loin. Näistä kolmesta mun "lemppariluonne" olis tää vika varmaanki.

 Miks just toi vika? Koska tää eka, eli Dal Heiwa, ois ihanniinku Emily. Taino, Emilyn piti olla ujo mut ei se sinäänsä kauheesti siltä vaikuta. xD Sit Emilyl piti olla salaisuus mut siitä ei tullu mitää järkevää. Joten miten mä osaisin suunnitella jonku salaisuuden ja ujon luonteen tolle nukelle? :d Muutenki tää Heiwa on tollane perus Dal jolla on suloset vaatteet mut ny kaipaan jotai muuta ku jonku ujon tyypin, ja tolle en osaa kuvitella mitää muuta. xd

Entä toka? "Aika samantapanen kun Sugary ja Melissa". No mitäs intoo siitä sit olis jos en osais tollaselle normi nukelle köhätä jotai mielenkiintosta luonnetta. Toki sanoin et se vois viihtyy mielikuvituismaailmoissaan ja siit vois ehk tehä jotai siistejä kuvatarinoita mut oon tollasien keksimises tosi huono enkä varmaa osais luoda mitää taustoja niihin kuvatarinoihin.

Kolmas, eli Dal Lyla ois kans tällänen salaperänen ja mahdollisesti jopa joku orvoks jääny tai kaltoin kohdeltu nukke. Se näyttää nii synkältä, et siit vois saada kiinnostavia kuvia yms. :D

MUTTA, vaik mä ennen tykkäsinki tosi paljon tosta Dal Alicesta, ny vaa jotenki inhoon sitä. xd Taino en välttämättä inhoo mut se jotenki tuntuu tylsältä vaihtoehdolta. :D

Kuitenkin, mulla on ny uus ehdokas!!

DAL PUKI!<3

Ohgoood ku mä inhosin tätä nukkee ennen.. Mä siis vaa inhosin kaikkee siihe liittyvää ja mun mielestä toi puku on super ärsyttävää ja kaikkee ja luulen etten kauheen usein tota pukua käyttäiskään, mut toi NUKKE...<3

Tän kasvot on aivan sairaan söpöt ja mietinny ku täl ois jokku vaaleenpunaset hiukset; ne sopis nii täydellisesti toho meikkiin. En ny viitti laittaa tänne mitään omistajakuvia koska kyl jollaki ois aina jotai valittamista siitä kuinka luvattomasti olen sen kuvan tänne ladannut yms vaikka en ees väittäis sen kuvan olevan mun oma tai mitää sellasta (joten tuskin sen kuvan oleminen mun blogissa haittais ketään, ku kerran ylistän sitä kuvaa että kuinka ihana se nukke on siinä kuvassa xd)

Mutta koska olen laiska.. Okei, ei se oikeesti siitä johdu, haluun vaan tunkee tän luonteen jollekkin ja tää sopis tällekkin itseasiassa aika hyvin. Elisiis tää varastais sille Loa'lle suunnittelemani luonteen koska se on niin nerokas ja totaallisesti saanut alkunsa PrettyLittleLiars'in Alisonilta. Elisiis tää "hankkis heti toisten luottamuksen (ehkä jopa valehtelemalla?) ja aiheuttais draamaa joka käänteessä. Tää ois just sellanen "The Queen Bee" joka päättää kaiken toisten puolesta ja kääntää asiat aina omaksi edukseen." JA sitte varastan osan viä Dal Heart Macaron'in luonteesta, eli "tää ois aina äänessä, aina leikkimässä" (Melissalta ja Sugarylta varastamillaan leluilla, hehheh) ja "Tää vois aiheuttaa jotain riitoja Mellun ja Sugaryn välillä, just sen takia, että tää yrittäis vähänniinku viedä Melissan paikan Sugaryn bestiksenä." Toisinsanoen - yrittäis sen lisäks hallita muita nukkeja ja työntää Melissan pois ihan totaallisesti. Ja jos te ny ihmettelette että "No mites ihmeessä tollanen luonne sopis noin söpölle nukelle?", nii pääasiahan on se että ulkokuori voi pettää ja jonku suloisimmanki henkilön sisälle voi kätkeytyy jotain aivan järkyttävää. Uskokaa pois, tiedän mistä puhun. 8)

Tää ois se draama mitä mun nukkehyllyllä on kaivattu. c;
Ja koska sain inspiraation tähän "luonteeseen" PLL'stä, sanoisin että "Never trust a cute doll with an stupid behavior." Toi lause on ehk vähä tyhmä, mut siit PITI tulla siistimpi xD Olin eka sillee yay vähäks neroo never trust a cute doll with an.... What? Sit rupesin miettii et mikä tos luontees on niinku vikana. Siin ei vois olla se ugly secret niinku siin "oikees lausees" koska tol ei sinäänsä ois mitää salaisuutta. Mut sit toi stupid behavior'ki on vähä tyhmä koska OK se voi käyttäytyy tyhmästi ja ilkeesti mut se pääjuttu on se et se on itsekäs ja käyttää toisii hyväksee ymsyms. Ja jos joku ei siis tiedä, se alkuperänen lause on sillee "Never trust a pretty girl with an ugly secret." 

MUTTAJOO, nyt kun olen tässä tarpeeksi kirjoitellut, päästän teidät menemään. Jos ette sitten ole jo tehnyt niin. Elikkäs, moimoiii ja laittakaa uuteen kyselyyn jossa on ny itseasiassa vaan kaks nukkevaihtoehtoo! :D Haluisin muute tosi paljon muuttaa tätä ulkoasuu mut en oikee tiiä et minkälaiseks ku kaikki mun vanhat kuvat on toisel koneel ja muutenki haluisin siihe uuden kuvan ja sillee. x.x NYT MOIMOI!

1 kommentti:

Helinä kirjoitti...

Eheh en tiiä kuinka vanha postaus tädin mut lause-ehdotus: Never trust a pretty doll with Ab evil heart.