22. heinäkuuta 2013

Peruukkeja

Moi, en tästä aiemmin sanonu mtn mutta tilasin siis 2 peruukkia yheltä gosulaiselta, makso yhteensä 26e, hinta sisältäen postimaksun (: Noh, mäpä aattelin että melko hyvä tarjous ja tänään sain sitte peruukit.



En usko et tää peruukki tulee loppujen lopuks Viville koska ei se sillai sovi kauheesti xd










Sit kuvasin jonku pienen turhan shootin iha vaan peruukkejen esittelyn vuoks :D 















Sit ku aloin valittaa mun veljelle et yhel photoscape ohjelmal voi tehä liikkuvii kuvii, ja vaikkei se maksakkaa mitää nii siihe tarvii luottokortin numeron et ne voi varmistaa et jostai tietyistä maista ei voida käyttää sitä ohjelmaa tai jtn? Nii meil ei oo luottokorttia nii Juho sit hankki sen ohjelman mulle jostai muualta ja olin siinä sillai "wtf" koska en älynny puoliakaa siitä mitä kaikkee se teki :D

Mut tosiaa mä sain sit ohjelmani ja testasin sit sitä tällästen pikkujuttujen avulla :)



Tähän tokaan oon paljo tyytyväisempi :D Mutta siis, moikka! :)

8 kommenttia:

yua yai kirjoitti...

Voih suloisia peruukkeja tosiaan sait <3

tintti kirjoitti...

söpöjä peruukkeja ! :3 toi blondi näyttää tosin aika huonolaatuiselta :D
ja toi viimenen kuva ♥♥♥ äää kuolen <33

Viltsu kirjoitti...

Ihana toi vika liikkuva!! Ja rakkaus toi pinkki peruukki! Ja toi blondiki!!:*

vilukun kirjoitti...

Uuuh.. <3 Vika kuva äää <3 Ihana

Anonyymi kirjoitti...

Vika kuva oli ihana ja blondi sopii Viville ainaskin paremmin kun odotin (vaikka en kyllä tiennyt, että siitä tulee blondi :DD)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia, varsinki vika<3 Ja toi vaaleenpunanen peruukki♥♥

Irde kirjoitti...

Kaikista hassuinta tässä on se et meinasin eka tilata pelkästään ton blondin ja jättää vaaleenpunasen kokonaan ostamatta, mut ny oon tyytyväisempi toho vaaleenpunaseen. :D

Anonyymi kirjoitti...

Millon postaat uudestaan? :3